ACTIVIA PROBİYOTİK SHOT İNCELEMESİ

Activia; bildiğiniz üzre probiyotik  içerikli yoğurtlarıyla meşhur bir Danone markası üretimidir. Sabah kahvaltılarda hızlıca tercih edebileceğimiz üstü gevrekli türleri de üretmektedir.
    Diyetlerde gene sık sık tercih ettiğimiz bir marka üretimidir.
Daha önce yoğurtlarıyla bildiğimiz Activia geçtiğimiz günlerde shot pobiyotik adı altında bir ürün piyasaya sürdü ben de alıp,tadım yapıp,deneyimleyip sizinle paylaşmak istedim.


Bu fotoğrafta gördüğünüz gibi 3 çeşidi var ben de markette gördüm dolayısıyla hemen almak istedim,sade olanın tadı kefirin daha yumuşak haliydi, pembe gözüken ahududu ve hibiscus lu ona bayıldım bi yandan ikisinin tadını alıyorsunuz bi yandan da ciddi anlamda probiyotik içiyorsunuz. Yalnızca limonlu ,zencefilli,matcha lı olanı denemedim. Damak zevkim daha yumuşak şeylere yatkın olduğundan bana uygun olup olmayacağından pek emin değilim... 
Boyutlarına gelecek olursak inanılmaz şirinler ve gerçekten shot boyutudalar... Rahatça alp açılmamış haliyle çantanıza atıp ara öğünlerde tüketilebilir. Peki içeriğinde ne var? 
İçeriği:  İnek sütü, laktaz enzimi, yoğurt mayası ve probiyotik bakteriler...
İşe yarıyor mu veya sindirimimizi düzenliyor mu? 
Kesinlikle kullanımdan birkaç saat sonra sizi rahatlatacağına garanti veriyorum... Sindirim düzenlemese bile tatları aşırı güzel ve güzel ara öğün olabilir.. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim deneyimlerinizi benimle paylaşmayı unutmayın. Sağlıcakla kalın,esen kalın...

HAZIRLAYAN: Sude Aydemir 
instagram:@aydemirow

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Covid-19

Doğal Probiyotikler