Karantinada Okunabilecek KİTAPLAR

Biliyorum siz de en az benim kadar sıkılıyorsunuz, #evdekalıyoruz kalmak zorundayız diyelim fakat evde geçirdiğimiz saatleri eğlenceli hale getirmek bizim elimizde ben de düşündüm ki sizlere özel 5 kitap önerisinde bulunayım hem kitap kurtları sevinsin hem de okumak isteyip ''ben çabuk sıkılıyorum'' diyorsanız bu sefer ilginizi çekebilecek bir şey yakalamış olun... Keyifli okumalar diliyorum şimdiden.
1. Franz KAFKA - Dönüşüm
Bu kitap babası tarafından böceğe çevirilen Gregor ve bu süreçte neler yaşadığını konu almaktadır ilk 40 sayfası konu biraz yavaş ilerlese de sonradan seveceğinize garanti veririm özellikle benim gibi modern klasik seven biriyseniz.















2. Oliver BOWDEN - Assassin's Creed


Assassin's Creed aslında yarı fantastik, yarı macera karışımı bir video oyunudur fakat bu video oyunu kitap serisi haline getirilmiştir bu da biz okuyucuları hem sanal platformda hem bilinçaltımız da  gerçek bir dünyaya götürür. Bu kitabı önermemin sebebi ise video oyunları ile haşırneşir olan ve seven insanların ilgisini çekebilecğini düşünmem...
Eğer siz de video oyunları tutkunu biriyseniz bir göz atın derim benden söylemesi..











   3. Christa WOLF - Kassandra  


  1983 de basıma sürülmüş bir kurgu romanıdır o dönemde yazılmasına rağmen bu yüzyıldaki çoğu kurgu kitabıyla kapışır. Nedenini soracak olursanız o dönemde bile yazarımız kendi düşünceleriyle kitaba iz bırakmıştır kadını ve feminizm hareketlerini barındırır. Eğer feminizm ilginizi çekebilir...















4. Halil CİBRAN - Kırık Kanatlar 
             Ben dram seviyorum diyenlere önerebileceğim en iyi kitap Kırık Kanatlardır. Hayatımdan çok sıkıldım çok monoton bu stabilliğe bir hareket gelsin,içinde kafi miktar da aşk da olsun diyorsanız bu kitap tam size göre...















5. Patlayan KURUKLUYILDIZLAR - Ekspresyonist Öyküler 
   
Adından da anlaşılacağı üzre bu kitap yoğun miktarda ekspresyonizm izleri taşımaktadır. Dünya klasikleri içerisin de yer alan bu kitap sanat sever kişilerin ilgisini çekebilir.














Önerdiğim kitaplar çok uygun fiyatlı olup bir yandan da çerezlik sayılabilecek sizi saran ve kendini okutacak kitaplardır... Farklı ilgi alanlarına yönelik genel bir birleşim yaptım ... Eğer yazımı beğendiyseniz veyahutta kitapları dan herhangi birini okuduysanız lütfen yorumlarınızı benimle paylaşmayı ihmal etmeyin sağlıkla kalın,esen kalın....
instagram→ @aydemirow


                                         

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ACTIVIA PROBİYOTİK SHOT İNCELEMESİ

Covid-19

Doğal Probiyotikler